Sluiten

Partners & stakeholders

Stichting Max Havelaar werkt op veel vlakken samen met verschillende organisaties.
Fill 1

Strategische partners

De Nationale Postcode Loterij

De Nationale Postcode Loterij werft fondsen voor organisaties die werken aan een rechtvaardige en groene wereld. De Nationale Postcode Loterij steunt twee campagnes van Fairtrade: ‘It Takes a Village to Protect a Child’ en ‘Coffee to Stay’.

Nationale Postcode Loterij

Het CBF-Erkenningspaspoort toont op een eenduidige en neutrale wijze de belangrijkste informatie van een Erkend Goed Doel. Transparantie in één oogopslag dus. Het paspoort bevat zowel kwalitatieve informatie over de doelstelling en activiteiten van de organisatie als financiële kengetallen. Deze laatste zijn door het CBF gevalideerd. Hier kun je ons CBF-Erkenningspaspoort bekijken.

Fill 1

Supporting partners

Axender is partner van Fairtrade voor de huis aan huis verspreiding van de Fairtrade Week folder. Het partnerschap biedt Fairtrade de mogelijkheid om de achtergrond van Fairtrade en de aanbiedingen op Fairtrade producten offline én online onder de aandacht te brengen van miljoenen consumenten.

Q&A Research & Consultancy. Q&A is de retailpartner voor kennis, onderzoek, advies en opleiding. Het onderzoeksbureau is de vaste sponsorpartner van Stichting Max Havelaar voor het jaarlijkse consumentenonderzoek.